Ads

Jamie McGuire: Gyönyörű lángolás

Maxim kiadó jóvoltából folytatódik a Maddox testvérek története! Tylert megismerhettük előző kötetekből, de most ő lesz a főszereplő. Testvéréhez hasonlóan ő is tűzoltó, egyik este a kissé különös Ellie-vel találkozik, aki a legtöbb lánytól eltérően nem akar senkivel hosszabb viszont kialakítani, egyik napról másikra a lány élete gyökeresen megváltozik. Vajon sikerül Tylernek meggyőznie a lány, hogy lehet közös jövőjük?
Gyertek, tartasok velünk a hat állomásos turnéra és tudjatok meg többet a könyvről!

Jamie McGuire


Gyönyörű lángolás


(Maddox testvérek 4.)
Kiadó: Maxim kiadó
Besorolás, kategória: felnőtt, romantikus
Megjelenés ideje: 2016.
Fordította: Szűr-Szabó katalin
Oldalszám: 260 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Ellison Edson látszólag teljesen gondtalanul él. Frissen diplomázott, hatalmas bulikat szervez, és nincs más dolga, mint vásárolgatni és a barátaival lógni. De valami mégsincs rendben, és az érzés egyre gyötrőbben nyomasztja a lányt. Elli kétségbeesve próbálja magára vonni családja figyelmét, és közben teljesen padlóra kerül. Szülei úgy gondolják, azzal segíthetnek leginkább gyerekükön, ha szigorúbbak vele, ezért megvonják tőle a korlátlan anyagi támogatást. A lány így arra kényszerül, hogy munkát vállaljon. Ezzel egy csapásra feje tetejére áll a világ Ellie körül. A helyzetet csak nehezíti, hogy egy bulin megismerkedik Tyler Maddoxszal. A fiú is, mint ikertestvére, Taylor az alpesi tűzoltók tagja, aki erdőtüzek ellen harcol. Tyler kissé arrogáns, de végtelenül elbűvölő is, így a bulin Ellie-vel hamar egymásba gabalyodnak. A lány ugyan nem akar folytatást, de úgy tűnik, a srác nem éri be egyetlen estével. Ellie nem sokáig tud ellenállni Tylernek, ám elkövet egy olyan hibát, amit nem lehet jóvátenni.
Tyler érzései egyre inkább elmélyülnek, a lány szélsőséges személyisége és határozottsága lenyűgözi, de ahogy kezdi jobban megismerni, rájön, hogy Ellie belső démonai a Maddoxok legnagyobb ellensége lehet.

Végig olvastam az egész sorozatot, ezzel megismertem az utolsó testvér történetét.
Azt mondom, most kéne megállni a sorozat írásával az írónőnek. Taylor, aki ebben a kötetben főhős az utolsó tesó, nincsenek többen, csak egy végső plusz kötet, amiben mindenki szerepel.

Nagyon szerettem Travis történetét, végtelenül megindított, sőt még Thomast imádtam, előző Tayloros történetnél éreztem Jamie McGuire-nek sok volt az öt tesó, mivel már csak Tyler volt hátra, nem fejeztem be a csúcson, még ezt elolvasom. Jól tettem, Tylert nagyon kedveltem. Míg Taylornál volt egy dolog, amivel elrontotta a kedvemet, Tylernél nem éreztem ilyen dolgokat. Visszakanyarodok a könyvhöz.

Ellison az első szembetűnő karakter. Tipikus elkényeztetett gazdag lány, sosem kellett életében fűszálat odébb tennie, pluszba nimfomániás és alkoholista. Elsőre valami olyasmi hangzott el a fejemben: oh, jajj nekem. (Valójában cifrábban fogalmaztam.) Hirtelen sok volt a csajból, elsőre szörnyen unszimpatikus, megfogom és felképelem kategóriába esett. Úgy voltam, most adom fel az összes hátralevő részt és befejeztem a Maddox tesókkal pályafutásomat, itt volt elég. Pici bökkenő van, gyűlölök könyvet félbehagyni, muszáj fojtatnom, hiába már fejemet verem a falba, mégis reménykedek jobb lesz.
Na, pontosan ez történt!

Már utolsó reményszálaimat elvesztettem, amikor megláttam csillanni a fényt, ha nem is stabilan, de lassan Ellison normális lett, egyre kedvesebbé vált és egészen megkedveltem a könyv felére. Nem sokszor írok le ilyet, Ellison egyike a legunszimpatikusabb karaktereknek, akit lassacskán megkedveltem! Elkezdett küzdeni, rájött mekkora lúzer és totál rakás kaki az élete, viszont nem adta fel, elkezdett az életben maradásért küzdeni, egyre jobban szimpatikussá vált szememben. Olyan akaraterőt sugároz, amit nem sok karakterben találunk meg.

Tylert imádtam, na ő ismét a srácok közé került, akit megszerettem, habár Thomas ellopta a szívemet és Travis kíséretében ő a kedvencem, de Tyler előre sorolódott. Ellison talán nem a legtökéletesebb társ számára, viszont senkinél nem ítélkezhetünk, a lány pedig nagyon szépen teljesített és olyan küzdőszellem van a karakterében, ami irigylésre méltó.

Mondhatjuk, ja persze, ez sikerült neki, valójában mély vízbe dobták. Megfosztották mindentől, nem sok választása maradt Ellisonnak, lábra áll, vagy egész életében egy szerencsétlen alkoholista lény lesz, aki életében semmilyen cél nincs. Utóbbi esetében normális család, kapcsolat kizárt, hiszen drogok és alkohol mellett ezek nehezen összeegyeztethetőek. Sokban Tyler segít neki, belső vívódásokat, akadályokat leküzdeni, ettől nagyon életszagú történet keveredik.

A sorozat egyik legéletszerűbb története volt. Tyler rendes srác, élettől viszont nem ezt kapjuk mindig. Fogta a lányt, amit kapott és helyrerázta. Ellisonban pedig volt annyi, hogy ha nem is rögtön, de lassan felfogja a szép szót. Persze néhány dráma volt, ezek mégsem olyan hangsúlyosak, több hangsúlyt kapott kettőjük érzelmi konfliktusa, tusája.

Könyv üzenete nagyon jó. Bármilyen rossz történt, életed bármekkora halomban áll, küzdeni kell és fel tudsz állni a legnagyobb bajból is.
Elsőre klisésnek tűnhet, belegondolva korán sem az. Kevés romantikus könnyed történet foglalkozik ennyire a fiatalok alkoholizmusával, akik bizonyos esetben észre sem veszik, Jamie McGuire ebben a történetben erre világít rá.

Végül elárulom, az utolsó laphoz érve mosolyogva megjegyeztem: milyen jó, hogy sosem hagyok félbe könyveket. Egészet nézve - szeretem.

Összességében. – Jó történet, rettentő sok lelki és érzelmi mondanivalóval. Többet ad, mint elsőre látszik és ettől lesz olyan különleges.

Nyereményjáték:

Tyler testvéréhez hasonlóan tűzoltóként dolgozik, mostani játékunk könnyű lesz, minden állomáson tűzoltókhoz, tűzoltáshoz kapcsolódó tárgyat találtok és ki kell találni mit láttok a képen. A helyes választ írjátok be a Rafflecopter megfelelő sorába.

Figyelem! Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.





Állomáslista


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése