Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (13. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (13. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Gőzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!
Utolsó bejegyzéshez érkezett a Nyírd ki ezt a naplót sorozatom, és igen, MEGCSINÁLTAM! Az egész naplót kinyírtam. Mai posztban ha kimaradt valami véletlenül, azokat belevettem, még lesz egy videós összefoglalóm az egész könyvről, de lényegében a posztokban mindent megtaláltok.

Sajnos nem minden kép adja vissza eredeti színét, sokszor írtam, vastag ragasztószalagot használok, hogy a rajzok ne maszatolódjanak össze és némelyiknél szinte azonnal muszáj felragasztani. Ennek több oka van. Például a metál színekben a por porolódik, egyik típusú akvarellem hajlamos foltozni és pár nap után a lapok már maszatosak. Ezért rögtön leragasztom őket. 
Másik dolog, metál színekre visszatérve, hogy nem mindig adja vissza a kép az eredeti képek színét. Például a hogyan ragaszd össze a két lapnál, valamint a titkos üzenetnél abszolút nem megy át a szín. A város éjszakai égboltja metál kékkel van rajzolva és ahogy ráesik a fény, úgy váltja színét a zöld és kék árnyalatai között, emiatt olyan furcsa színű és csillan vissza rajta a fény. Másiknál pedig halványkékre van ezüst festék felkenve, nagyon furcsa, ám kellemes színt kaptam, sajnos szintén nem tudom visszaadni a színeket gépen keresztül. Bogár is hígított ezüst festékkel lett átkenve. 

Szomszédban el fogom rejteni a lapot és eladom a másikat, már régen kitéptem őket, bele volt rakva a könyvbe. Totoro ikonikus figura a szomszédokhoz, szerintem senki nem csodálkozik miért ő került erre a lapra. Add el ezt a lapnál szerintem kérdésesebb. :D Um... Modern művészeteket bizonyos szinten szeretem, bizonyos szinten nem, sokszor látok munkát, amit olajfestékkel és egy kis kreativitással meg lehet alkotni és ezeket árulják jó drágán. Ezek után eladhatom én is a modern művészetemet. :D (Igazából elajándékozom.)

 Juj, belső monológomon régen gondolkozom, bevallom a mostani utolsók a sokat gondolkoztam rajta és ez lett belőle lapok. Amikkel nehezen tudtam dűlőre jutni. Belső monológomban van Yoda, Shakespeare és Jane Austen idézet, olyan kicsit össze-vissza oldal, olyan sorrendben, amint beugrott valami. Igazából belső gondolatok idézetekbe foglalva.

Aludj ezzel a naplóval kérdéses volt, eleinte írni akartam róla, ma viszont megalkottam az elbújt, félig alvó másomat, aki igencsak morcos, mert semmit nem aludt. Nem tud aludni a naplóval! Kemény és rossz és nem. :D

Két új kedvencem a rejts el titkos üzeneteket, valamint a ragaszd össze a lapokat feladat. Titkos üzenetnél gondolkoztam, hiszen megfigyelve az egész napló tele van titkos üzenettel, nagyon sokat rejtettem el. Legalább 10 van benne s ezeket legelső laptól belefontam. Szövegek között, rajzok között, kedvenc szövegek között. Végül a kávé lett a titkos üzenetem, picit kölcsönkérve Batman ötletét. 
Másik oldalon az összekötött pár Jane Austen híres Büszkeség és balítéletének stilizált Mr. Darcy és Elizabeth párosa, mivel szeretem a történetet semmi nem állíthatott meg. (Tükrözve van.) Elárulom, hogy ez volt a legtöbbet áttervezett lap. Legalább 6 elképzelés született ide, végül ez nyert.

A napló valóban ki lett akasztva nyilvános helyre. Unokahúgom ceruzát adott nekik, én viszont nem akartam elrontani az összképet azzal, hogy átrajzolom tollal. Elveszítené az eredetiségét. (Köszönöm a gyáli könyvtárlátogatóknak kitartását, kedvességét és amiért hősiesen rajzoltak. :) )

Következő egy mozgó kép. Hirtelen mozdulat volt már, de ez a gif nem. Van egy feladat, ahova nem rajzoltam különösképpen semmit, csak egy szivárványt, feladata pedig csinálj egy hirtelen kiszámítható rongáló mozdulatot, mi csináltunk. Ugráltunk rajta ketten és ennek következtében a szélén lejött az eredeti festék. Többek között ezért lett mostanra ragasztószalaggal bevonva a könyv. :D

Könyvből sokféle cipőt lehet csinálni, sok módszerrel. Maradtam a jó öreg montázs változatnál. Cipők másznak ki a táskából és egy ugráló kislány is van. Kell még több?
Döglött bogarakról mindig Ladislaw Starewicz stop motion technikával készített 1912-es Cameraman's revenge című rövidfilmje jut eszembe, ahol döglött bogarakkal meséli el egy féltékenység és bosszú jelenetét. Legalul megtaláljátok a videót. Garantáltan beteg. :D

Ragasztószalaggal alkoss új képet újratervezett, ezért nem látszik a felirat. Elsők között kezdtem bele, ám annyira nem tetszett, hogy tudtam ez még át lesz szerkesztve. Végül az Urániát látjátok némi tradicionális Hello Kittyvel. Sajnos Hello Kitty már öregszik és nem tapad rendesen, ezért kapott ragasztószalagot az egész oldal.

Végezetül a lábujjas feladat, amit ide tartogattam. Utolsó két lapot sikeresen összeragasztottam, bár itt már nem számított. Mindig összetapadtak a lapok itt és mikor kész volt a borító ragasztása vettem észre, hogy az utolsó hozzátapadt, bár ez már nem számít. :)

Kinyírtam a naplót! :D - Minden percét imádtam, bármikor újrakezdeném. Ha most csinálnám, tuti másokat készítenék hozzá, de mint tudjuk, utólag sok dolgot megváltoztatnánk. :)













Ígért videó:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése